چگونه برای کاهش کراتینین کلیه نارسایی لا 3.3 پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش کراتینین کلیه نارسایی لا 3.3 پس از پیوند کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 3.3 در نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه بعضی از بیماران که آنها از کراتینین بالا رنج می برند در نارسایی کلیه، حتی اگر پیوند موفق کلیه است. برخی از بیماران مشتاق به می دانم که چرا رنج می برند کراتینین 3.3 در نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه هستند، و از همه مهمتر، چگونه به کاهش کراتینین 3.3 در نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه؟

پیوند کلیه یک بیماری است که در آن کلیه جدید در بدن قرار داده به جای one.The بیماری جدید کلیه می توانید انجام دهید چیزی است که کلیه جدید، به طوری که کلیه جدید می تواند امید به زندگی تا حد زیادی طولانی به این دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران امید بستن برای کلیه برای رسیدگی به مشکلات بیماری renal.Sin اما برخی از بیماران که پیوند کلیه است راه اساسی ترین برای رسیدگی به مشکل نه بیماری کلیوی، در اکثر موارد، سطح کراتینین افزایش دوباره پس از بیماران پیوند riñón.Para با پیوند کلیه، همیشه احتمال وجود دارد که بافت کلیه اهدا بدن رد وجود دارد. سطح کراتینین بالا افزایش دوباره. همانطور که برای این، بیماران دیالیز دوباره تحت.

بهترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین در نارسایی کلیه چیست؟

کلید کاهش سطح بالایی از راه کراتینین است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. در حالی که بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا به پایین به طور طبیعی به ارمغان آورد.

درمان چین طبیعی در کاهش سطح کراتینین elevada.Micro چینی Osmotherapy پزشکی درمان برای خارجی است موثر ثابت کرده اند، مواد اصلی در این درمان به دو کیسه های پزشکی تصفیه شده، و پس از آن بیماران می توانند بسته بندی دو کیسه پزشکی، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ، گردش خون می تواند رگ های خونی ترویج ممکن است تمدید شود، آسیب کلیوی را می توان تعمیر، عملکرد کلیوی نیز می تواند natural.Sólo تا بهبود بدینوسیله بالا سطح کراتینین را می توان اساسا کاهش می یابد، و بیماران از کراتینین بالا رنج می برند نیست دوباره.





:: بازدید از این مطلب : 2516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: